Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за якимись причинами і не може бути використаний за призначенням.

Покупець має право на обмін товару протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий покупцеві разом з товаром.

Проте обміняти або повернути можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До переліку таких товарів, також, включені:

  1. Тканини.
  2. Тюлегардинні і мереживні полотна.

Тому дуже важливо, при замовленні правильно визначитися з метражем, кольором і дизайном штор або тюлю.

Тканини відміряються виключно за вашими індивідуальними параметрами в замовленні. Якщо тканина вам не підійшла, її не можна обміняти або повернути. Якщо у вас є сумніви в характеристиках або відтінку тканини, ви можете проконсультуватися з нашими менеджерами за номерами, вказаними в розділі Контакти. Також, ви можете попросити зробити фото на Viber або замовити зразки тканин.

Обмін або повернення можливе тільки в разі виявлення браку або інших виробничих дефектів. В цьому випадку, покупцеві необхідно зв'язатися з нами будь-яким зручним способом, для обговорення умов повернення або обміну.

Повернення та обмін можна оформити:

  • по телефону 097 501 90 08
  • написавши в соцмережу Viber.

Відправити товар на обмін/повернення можливо Новою Поштою, або Укрпоштою, адресу вам повідомить менеджер. Після відправки повідомте будь-ласка номер накладної.

Забравши товар на відділенні поштового зв'язку, ви підтверджуєте, що отримали товар належної якості.